Checklists, laatste controle en afscheid - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Djemila Maas - WaarBenJij.nu Checklists, laatste controle en afscheid - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Djemila Maas - WaarBenJij.nu

Checklists, laatste controle en afscheid

Door: Djemila

Blijf op de hoogte en volg Djemila

25 November 2014 | Nederland, Helmond

Hey allemaal,

Hierbij dan mijn eerste verhaal op mijn blog down under! Officieel zit ik dan nog wel in Nederland maar deze hele week staat in het teken van alles nalopen, controleren, klaarleggen en afscheid nemen, kortom mijn avontuur in AUSTRALIË.

Afgelopen zaterdag een afscheidsfeestje gehad met veel vrienden en familie. Het werd ineens toch wel heel officieel en om eerlijk te zijn heeft me dat goed gedaan. In de afgelopen weken hebben de zenuwen vaak de overhand gekregen en begon ik me lichtelijk af te vragen of dat ik wel de juiste keuze had gemaakt. Maar nu het eenmaal zover is... i'm damn excited!!
Het is zeker niet makkelijk om afscheid te nemen, om mijn veilige haven achter te laten, om de balans en structuur los te laten maar de nieuwsgierigheid naar Australië en all it's beauty maakt het wat dragelijker :) Ook de nieuwsgierigheid naar hoe ik het backpacken ga ervaren maakt het dat ik uitkijk naar dit nieuwe hoofdstuk! Ik heb nu de eerste drie nachten gereserveerd in een hostel in Sydney en vraag me stiekem af waar ik de rest van de week ga verblijven. Zelfde hostel? Zelfde stad?
Oké vermoedelijk wel dezelfde stad, Sydney heeft enorm veel te bieden ;) maar het is spannend om niet te weten wat volgende week me te wachten staat.

Aanstaande zaterdag is het dan zover!! Samen met papa en mama naar het vliegveld om het afscheid zo rustig mogelijk te houden... en dan hop die douane door en een nieuw (en mijn eerste) avontuur tegemoet!

Ik hoop jullie geregeld op de hoogte te kunnen houden via mijn blog.... maar ik weet van mezelf dat ik niet z'n schrijver ben dus excuses als het allemaal wat langer op zich laat wachten! ;) Uiteraard mag je me altijd mailen, fb chatten, sms'en, whatsappen of skypen!

Oja, ik zal bij mijn volgende blog mijn Australische nummer doorgeven, voor degene die hier interesse in hebben ;)

Ik ga jullie missen!!!!

Veel liefs,

Djemila

  • 26 November 2014 - 22:02

    Marion :

    Lieve schat, het wordt nu echt spannend zowel voor jou maar ook voor mij. Ik ga je super missen maar hoop zo dat je het leuk gaat krijgen. XXX

  • 27 November 2014 - 14:25

    Ben Sluiter:

    Djemila, nog twee daagjes en dan is het zover. Ik wens je heel veel plezier in het mooie Autralië. Maak er wat moois van en geniet met volle teugen van dit geweldige avontuur.



    Groetjes Ben.

  • 27 November 2014 - 18:45

    Minke Van Gasteren:

    Hey Djemila. Een goede reis alvast en super veel plezier!! Wordt vast en zeker een super jaar, of nog langer :) Ik ga zeker je verhaaltjes volgen. Groetjes, Minke

  • 29 November 2014 - 08:31

    Hanny:

    Goede reis, gaat ontzettend genieten, liefs Gerard en Hanny

  • 29 November 2014 - 15:54

    Ome Henk:

    have fun, a lot of fun mate, xxx

  • 02 December 2014 - 12:56

    Ronnie:

    He J,
    Hoest alles goed daar in het warme zuiden. Zeker nu volgas aan de wijn en aan het genieten....neem ik aan. Hoop snel wat van je te horen,
    Greetzz Ronnie

  • 02 December 2014 - 13:58

    Grote Maas:

    Dude, pas die locatie eens aan ;).. je bent in Aussie nou!

    Genieten! Zodat je genoeg hebt om over te schrijven ;).

    Ham-armenknuffel! Xo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Djemila

Actief sinds 08 Nov. 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 3928

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 29 November 2015

Down under adventure!

Landen bezocht: